وزیر خارجه پاکستان: سه تیم فنی در مذاکرات آمریکا و ایران مشارکت دارند/ کمیته‌های فنی در حال بحث درباره پرونده هسته‌ای، دارایی‌های مسدود شده تهران و موضوع لبنان هستند

وزیر خارجه پاکستان: سه تیم فنی در مذاکرات آمریکا و ایران مشارکت دارند/ کمیته‌های فنی در حال بحث درباره پرونده هسته‌ای، دارایی‌های مسدود شده تهران و موضوع لبنان هستند

اسحاق‌دار تصریح کرد: جنگ میان آمریکا و ایران فاجعه‌بار بود و تأثیرات منفی شدیدی بر اقتصاد (منطقه و جهان) داشته است.

به گزارش اعتدالیون و به نقل از انتخاب، محمد اسحاق‌دار، وزیر خارجه پاکستان که کشورش نقش میانجی را در مذاکرات ایران و آمریکا ایفا می‌کند، گفت: سه تیم فنی در مذاکرات حضور دارند.

وزیر خارجه پاکستان به الحدث گفت: ما موفق شدیم آمریکا و ایران را به گفت‌وگو ترغیب کنیم و به آتش‌بس دست یابیم. ما توانستیم آمریکا و ایران را برای نخستین بار پس از ۴۷ سال پای میز مذاکره بنشانیم.

وی افزود: ما در هماهنگی با شرکا و متحدان خود این میانجی‌گری را به نتیجه رساندیم.

اسحاق‌دار تصریح کرد: جنگ میان آمریکا و ایران فاجعه‌بار بود و تأثیرات منفی شدیدی بر اقتصاد (منطقه و جهان) داشته است.

او اضافه کرد: کمیته‌های فنی در حال بحث دربارهٔ پرونده هسته‌ای، دارایی‌های مسدود شده ایران و موضوع لبنان هستند. سه تیم فنی در مذاکرات بین آمریکا و ایران مشارکت دارند.

وی عنوان کرد: در طول دورهٔ ۶۰ روزه، هیچ گونه عوارض عبوری در تنگه هرمز اعمال نخواهد شد.

اسحاق‌دار همچنین گفت: باید کمی صبوری به خرج دهیم و به نتایج رضایت‌بخشی برای آمریکا و ایران خواهیم رسید.

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26199

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: