رئیس‌جمهور لبنان: مفاد پس از آتش‌بس شامل خروج اسرائیل، استقرار ارتش، بازگشت مردم، آزادی اسرا و آغاز بازسازی است

رئیس‌جمهور لبنان: مفاد پس از آتش‌بس شامل خروج اسرائیل، استقرار ارتش، بازگشت مردم، آزادی اسرا و آغاز بازسازی است

جوزف عون، رئیس‌جمهور لبنان گفت: تلاش‌ها برای تثبیت آتش‌بس در جنوب در جریان است. مفاد پس از آتش‌بس شامل خروج اسرائیل، استقرار ارتش، بازگشت مردم، آزادی اسرا و آغاز بازسازی است.

به گزارش اعتدالیون و به نقل از انتخاب، رئیس‌جمهور لبنان تاکید کرد: مفاد پس از آتش‌بس شامل خروج اسرائیل، استقرار ارتش، بازگشت مردم، آزادی اسرا و آغاز بازسازی است.

جوزف عون، رئیس‌جمهور لبنان گفت: تلاش‌ها برای تثبیت آتش‌بس در جنوب در جریان است. مفاد پس از آتش‌بس شامل خروج اسرائیل، استقرار ارتش، بازگشت مردم، آزادی اسرا و آغاز بازسازی است.

وی افزود: اظهارات رئیس‌جمهور سوریه به شایعات درباره وجود نقش نظامی سوریه در لبنان پایان داد.

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26483

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: