آصفی، سخنگوی پیشین وزارت خارجه: در موضوع مذاکرات کار پزشکیان قابل تقدیر است و بیشتر از وی قالیباف، حیثیت خود را وسط گذاشته

آصفی، سخنگوی پیشین وزارت خارجه: در موضوع مذاکرات کار پزشکیان قابل تقدیر است و بیشتر از وی قالیباف، حیثیت خود را وسط گذاشته

سخنگوی پیشین وزارت خارجه گفت: از روزی که پزشکیان آمده است، هنیه شهید شد و هر وقت وی را می بینم یاد استخاره آقای محمدی گلپایگانی می افتم، استخاره‌اش این بود که رئیس‌جمهور وارد جهنم و آتش می‌شد. خب این یک فداکاری از سوی پزشکیان است. کار پزشکیان قابل تقدیر است و بیشتر از وی قالیباف حیثیتش را وسط گذاشته است. در مذاکره نان و حلوا خبر نمی‌کنند، اگر ببرید همه می‌گویند کار ما بوده.

به گزارش اعتدالیون و به نقل از انتخاب، سخنگوی پیشین وزارت خارجه گفت: از روزی که پزشکیان آمده است، هنیه شهید شد و هر وقت وی را می بینم یاد استخاره آقای محمدی گلپایگانی می افتم، استخاره‌اش این بود که رئیس‌جمهور وارد جهنم و آتش می‌شد. خب این یک فداکاری از سوی پزشکیان است. کار پزشکیان قابل تقدیر است و بیشتر از وی قالیباف حیثیتش را وسط گذاشته است. در مذاکره نان و حلوا خبر نمی‌کنند، اگر ببرید همه می‌گویند کار ما بوده.

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26473

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: