مدیرعامل شرکت ژاپنی کشتیرانی NYK Line: با وجود مین‌های دریایی، تردد کشتی‌ها از تنگه هرمز برای چندین ماه با کمتر از نیمی از سطح پیش از جنگ انجام خواهد شد، زیرا ظرفیت مسیر‌های امن‌تر جهت عبور محدود است

مدیرعامل شرکت ژاپنی کشتیرانی NYK Line: با وجود مین‌های دریایی، تردد کشتی‌ها از تنگه هرمز برای چندین ماه با کمتر از نیمی از سطح پیش از جنگ انجام خواهد شد، زیرا ظرفیت مسیر‌های امن‌تر جهت عبور محدود است

مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی ژاپنی می‌گوید با وجود مین‌های دریایی در تنگه هرمز، تردد کشتی‌ها از تنگه هرمز برای چندین ماه با کمتر از نیمی از سطح پیش از جنگ انجام خواهد شد.

به گزارش اعتدالیون و به نقل از انتخاب، فایننشال تایمز نوشت: مدیرعامل یک شرکت کشتیرانی ژاپنی می‌گوید با وجود مین‌های دریایی در تنگه هرمز، تردد کشتی‌ها از تنگه هرمز برای چندین ماه با کمتر از نیمی از سطح پیش از جنگ انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ژاپنی کشتیرانی NYK Line گفت: وجود مین‌های دریایی به این معناست که حتی اگر توافق صلح میان ایالات متحده و ایران نیز پایدار بماند، تردد کشتی‌ها از تنگه هرمز برای چندین ماه با کمتر از نیمی از سطح پیش از جنگ انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: عملیات کشتیرانی تنها با حجمی بسیار کمتر از گذشته از سر گرفته خواهد شد، زیرا ظرفیت مسیرهای امن‌تر عبور از تنگه، که در نزدیکی ایران و عمان قرار دارند، محدود است.

این مدیرعامل شرکت کشتیرانی آسیایی تأکید کرد: مسیرهای قابل استفاده برای ناوبری بسیار محدود بوده و به گذرگاه‌هایی بسیار باریک منحصر می‌شوند. ما همچنان فاصله زیادی تا بازگشت به شرایطی که پیش از بسته شدن تنگه هرمز وجود داشت، داریم.

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26690

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: