به گزارش اعتدالیون و به نقل از فارس، رئیسجمهور آمریکا دونالد ترامپ در پیامی در تروثسوشال تایید کرد که ارتش این کشور به اهدافی در داخل ایران حمله کرده است.
او نوشت: «هواپیماهای ایالات متحده همین چند لحظه پیش، به دلیل نقض دوبارهی توافق آتشبس، انبارهای موشکی و پهپادی و همچنین سایتهای راداری ساحلی ایران را هدف قرار دادند!»
وی در بخش دیگری از این پیام نوشته است: «ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم منطقی رفتار کنیم و مجبور شویم کار بسیار موفقی را که آغاز کرده بودیم، با ابزار نظامی به پایان برسانیم.«
او مدعی شد: اگر چنین اتفاقی بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت».