حمله معاون آقامیری، چهره حامی محدودسازی اینترنت، به وزیر ارتباطات: نباید اینترنت بین‌الملل را باز می‌کردید

حمله معاون آقامیری، چهره حامی محدودسازی اینترنت، به وزیر ارتباطات: نباید اینترنت بین‌الملل را باز می‌کردید

معاون محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی فضای مجازی به خاطر اتصال اینترنت بین‌الملل، به وزیر ارتباطات حمله کرد.

به گزارش اعتدالیون و به نقل از انتخاب، معاون محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی فضای مجازی به خاطر اتصال اینترنت بین‌الملل، به وزیر ارتباطات حمله کرد.

سید امیر سیاح، معاون اقامیری که از چهره‌های حامی محدودسازی اینترنت است، نوشت: یک ماه پیش، متخصصان ‎امنیت سایبری هشدار می‌دادند زیر حملات شدید هستیم، اینترنت بین الملل را باز نکنید، با روش‌های بی‌خطری می‌توان نیاز عموم به اینترنت بین الملل را تامین کرد.

وی افزود: وزیر ارتباطات به‌جای توجه، به نصیحت کننده‌ها توهین کرد. حالا که مردم گرفتار شده اند، کجاست بیاید جواب مردم را بدهد؟

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26487

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: