به گزارش اعتدالیون و به نقل از انتخاب، نخستوزیر پاکستان از تبدیل تفاهمنامه ایران و آمریکا به یک توافق بلند مدت خبر داد.
شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان اعلام کرد که تفاهمنامه امضاشده میان تهران و واشنگتن ظرف شصت روز آینده به یک توافق بلندمدت تبدیل خواهد شد