فرماندار: تست سامانه‌های پدافندی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر / جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد

فرماندار: تست سامانه‌های پدافندی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر / جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد

فرماندار بوشهر از انجام تست سامانه‌های پدافندی و دفاعی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر امروز (سه‌شنبه دوم تیر) خبر داد و گفت: جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.
به گزارش اعندالیون و به نقل از ایسنا، فرماندار بوشهر از انجام تست سامانه‌های پدافندی و دفاعی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر امروز (سه‌شنبه دوم تیر) خبر داد و گفت: جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.
فرماندار بوشهر سه‌شنبه دوم تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز  از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح، در راستای تست سامانه‌های پدافندی و دفاعی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر، صداهایی در این منطقه شنیده خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه این عملیات کاملاً عادی و از پیش برنامه‌ریزی شده است، افزود: اجرای این برنامه در چارچوب تست‌های دوره‌ای سامانه‌های دفاعی انجام می‌شود و هیچ‌گونه جای نگرانی برای شهروندان عزیز وجود ندارد.
فرماندار بوشهر از شهروندان خواست ضمن حفظ آرامش، به شایعات و اخبار غیررسمی توجه نکنند و اخبار و اطلاعیه‌ها را تنها از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26360

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: