طبق گزارش‌های متعدد رسانه‌ای، درگیری با ایران زرادخانه‌های ایالات متحده را به طور قابل توجهی تخلیه و خطر جنگ‌های جدید را ایجاد کرده است.

در ماه آوریل، کانال‌های تلویزیونی ایالات متحده ادعا کردند که تنها در هفت هفته، ایالات متحده تقریباً نیمی از ذخایر موشک‌های پاتریوت و حدود ۳۰ درصد از موشک‌های تاماهاک خود را استفاده کرده است.