کنایه قالیباف به صداوسیما / اگر به سوئیس نمی‌رفتیم ….

کنایه قالیباف به صداوسیما / اگر به سوئیس نمی‌رفتیم ….

قالیباف در توئیتی کنایه آمیز پاسخ کارشناس مخالف مذاکرات در برنامه صداوسیما را داد.

به گزارش اعتدالیون و به نقل از دنیای اقتصاد، محمدباقر قالبیاف در توئیتی  کنایه آمیز در انتقاد به صداوسیما نوشت:

در یکی از برنامه‌های خوب صداوسیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهراباد را می‌بستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان می‌گویم اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26363

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: