به گزارش اعتدالیون و به نقل از دنیای اقتصاد، محمدباقر قالبیاف در توئیتی کنایه آمیز در انتقاد به صداوسیما نوشت:
در یکی از برنامههای خوب صداوسیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهراباد را میبستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان میگویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.