گفت‌وگوی مدیر کل آژانس انرژی اتمی با وزیر خارجه سوئیس درباره مذاکرات ایران و آمریکا/ گروسی: در این لحظه حساس، مهم است که هر فرصتی برای موفقیت به دیپلماسی داده شود

گفت‌وگوی مدیر کل آژانس انرژی اتمی با وزیر خارجه سوئیس درباره مذاکرات ایران و آمریکا/ گروسی: در این لحظه حساس، مهم است که هر فرصتی برای موفقیت به دیپلماسی داده شود

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دیدار با وزیر خارجه سوئیس در محل مذاکرات ایران و آمریکا خبر داد.

به گزارش اعتدالیون و به نقل از تسنیم، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دیدار با وزیر خارجه سوئیس در محل مذاکرات ایران و آمریکا خبر داد.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که امروز یکشنبه در بورگن اشتوک با وزیر امور خارجه سوئیس ملاقات کرده تا تحولات اخیر در مورد ایران، مسیر پیش رو و نقش مهم آژانس را بررسی کند.

گروسی گفت: در این لحظه حساس، مهم است که به دیپلماسی هر فرصتی برای موفقیت داده شود. از سوئیس به خاطر حمایت دیرینه‌اش از آژانس و تعهدش به دیپلماسی چندجانبه تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26191

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: