به گزارش اعتدالیون و به نقل از ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایالات متحده بر اساس تفاهم با جمهوری اسلامی ایران، مسئول تجاوزات و اقدامات تنشزای رژیم صهیونیستی در لبنان است و باید پاسخگو باشد. در صورت تهدید علیه ایران، آمریکاییها را پاسخگو میکنیم.»
خط و نشان محسن رضایی برای آمریکا همزمان با مذاکرات سوئیس
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: در صورت تهدید علیه ایران، آمریکاییها را پاسخگو میکنیم.
لینک کوتاه خبر:
https://etedalioun.ir/?p=26301
- برچسب ها: تهدید ترامپ, محسن رضایی, مذاکرات سوئیس
پربحث ترین ها