نخست‌وزیر پاکستان: نخستین نشست کمیته عالی در سوئیس با موفقیت به پایان رسید/ از آمریکا و ایران به دلیل پایبندی مستمر به تعامل سازنده تقدیر می‌کنم

نخست‌وزیر پاکستان: نخستین نشست کمیته عالی در سوئیس با موفقیت به پایان رسید/ از آمریکا و ایران به دلیل پایبندی مستمر به تعامل سازنده تقدیر می‌کنم

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، گفت: نخستین نشست کمیته عالی در چارچوب یادداشت تفاهم با موفقیت به پایان رسید. گفت‌وگوها در فضایی مثبت و سازنده برگزار شد و به پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای منجر گردید؛ از جمله توافق بر سر یک نقشه راه برای دستیابی به توافق نهایی ظرف ۶۰ روز آینده.

به گزارش اعتدالیون و به نقل از انتخاب، نخست‌وزیر پاکستان که کشورش نقش میانجی‌گری میان ایران و آمریکا را بر عهده دارد، اظهار کرد: پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای در نشست سوئیس به وجود آمد.

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، گفت: نخستین نشست کمیته عالی در چارچوب یادداشت تفاهم با موفقیت به پایان رسید. گفت‌وگوها در فضایی مثبت و سازنده برگزار شد و به پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای منجر گردید؛ از جمله توافق بر سر یک نقشه راه برای دستیابی به توافق نهایی ظرف ۶۰ روز آینده.

وی افزود: این مذاکرات به تشکیل یک کمیته عالی برای نظارت سیاسی و آغاز دور دیگری از گفت‌وگوهای فنی منجر شد.

او ادامه‌ داد: از هر دو کشور آمریکا و ایران به دلیل پایبندی مستمرشان به تعامل سازنده تقدیر می‌کنم و از همه کشورهای برادر و دوست به خاطر حمایت ارزشمندشان در پیشبرد این روند تاریخی سپاسگزارم. به‌طور ویژه از کشور برادر قطر به خاطر حمایت تعیین‌کننده‌اش در فراهم کردن شرایط لازم برای آغاز این مذاکرات قدردانی می‌کنم.

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26308

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: