تهدید یک نماینده به تحصن مقابل مجلس/ یکشنبه به مجلس می‌رویم و اگر در بسته بود…

تهدید یک نماینده به تحصن مقابل مجلس/ یکشنبه به مجلس می‌رویم و اگر در بسته بود…

نماینده تهران تهدید به تحصن در مقابل مجلس کرد.

به گزارش اعتدالیون و به نقل از اقتصادنیوز، کامران غضنفری، غضنفری نماینده مجلس عنوان کرد: جمعی از نمایندگان یکشنبه به مجلس خواهند رفت؛ اگر در بسته بود تا باز شدن مجلس همانجا تحصن می‌کنیم.

 

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26370

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: