آزادارمکی: تندروها ممکن است احساس کنند با پایان جنگ یکی از ابزارهای سیاسی خود را از دست می‌دهند/ پزشکیان را باید معمار توافق با آمریکا بدانیم

آزادارمکی: تندروها ممکن است احساس کنند با پایان جنگ یکی از ابزارهای سیاسی خود را از دست می‌دهند/ پزشکیان را باید معمار توافق با آمریکا بدانیم

تقی آزاد ارمکی، روزنامه نگار گفت: برخی جریان‌های رادیکال یا تندرو ممکن است احساس کنند که با پایان جنگ، یکی از ابزارهای سیاسی خود را از دست می‌دهند.

به گزارش اعتدالیون و به نقل از اعتماد، بخش هایی از گفت و گوی تقی آزاد ارمکی را در ادامه می‌خوانید:

ادامه جنگ می‌توانست به یک بحران جهانی تبدیل شود و همین مساله باعث شد اراده عمومی برای پایان دادن به آن شکل بگیرد.

نیروهای مسلح ایران نشان دادند که توان دفاعی بالایی دارند، اما هدفشان گسترش جنگ یا تصاحب سرزمین‌های دیگر نبوده است.

هر زمان که دشمن به سمت آتش‌بس حرکت کرده، ایران هم آن را پذیرفته است؛ حتی زمانی که دست بالا را در جنگ داشتیم.

پزشکیان را باید معمار توافق با امریکا بدانیم.

برخی جریان‌های رادیکال یا تندرو ممکن است احساس کنند که با پایان جنگ، یکی از ابزارهای سیاسی خود را از دست می‌دهند.

جامعه ایران به‌طور کلی به دنبال سازگاری، توسعه و دموکراسی است و در زمان جنگ بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی عملاً متوقف شده بود.

تجار، دانشگاهیان، هنرمندان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی همگی از شرایط صلح استقبال می‌کنند، زیرا صلح امکان فعالیت و توسعه را فراهم می‌کند.

گروه‌های محدودی ممکن است با این روند مخالف باشند، اما وزن اجتماعی آنها در مقایسه با اکثریت جامعه چندان زیاد نیست.

 

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26066

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: