صداوسیما همچنان در خط مقدم حمله به تیم مذاکره‌ کننده؛ وضعیت روحی مقامات عالی تلویزیون، افکار تحریک‌ شده‌ی «بدنه‌ی هسته‌ سخت» را به کجا می‌کشاند؟

صداوسیما همچنان در خط مقدم حمله به تیم مذاکره‌ کننده؛ وضعیت روحی مقامات عالی تلویزیون، افکار تحریک‌ شده‌ی «بدنه‌ی هسته‌ سخت» را به کجا می‌کشاند؟

صداوسیما به طور مستمر و هدفمند علیه تفاهمنامه اخیر و تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی موضع‌گیری کرده و در برنامه‌های مختلف خود، رویکرد تخریبی را دنبال می‌کند. مجری برنامه «زمانه» در شبکه دو سیما با اعتماد به نفسی زائدالوصف و از موضع رییس سازمان صداوسیما خطاب به تیم مذاکره‌کننده اظهار داشت: «با کی دارید معامله می‌کنید؟ یکم عقب‌نشینی کنید دیگر! من اگر الان سفت و محکم روی آنتن حرف نزنم، فردا احتمالاً چیزهای دیگری هم خواهید گفت.»

به گزارش اعتدالیون و به نقل از انتخاب، صداوسیما به طور مستمر و هدفمند علیه تفاهمنامه اخیر و تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی موضع‌گیری کرده و در برنامه‌های مختلف خود، رویکرد تخریبی را دنبال می‌کند.

صداوسیما در هر برنامه‌ای که به موضوع مذاکرات و تفاهمات می‌پردازد، حمله به تیم مذاکره‌کننده و تلاش برای زیر سؤال بردن دستاوردهای تفاهم را در دستور کار قرار داده است.

این رسانه با دعوت از کارشناسانی که عمدتاً دیدگاه‌های تند و یک‌جانبه دارند، فضایی یک‌طرفه ایجاد کرده که در آن تنها انتقاد، تخریب و بدبینی نسبت به فرآیند مذاکرات برجسته می‌شود و صدای مخالف یا تحلیل‌های متعادل به ندرت و نزدیک به صفر شنیده می‌شود.

در تازه‌ترین نمونه از این رویکرد، مجری برنامه «زمانه» در شبکه دو سیما با اعتماد به نفسی زائدالوصف و از موضع رییس سازمان صداوسیما خطاب به تیم مذاکره‌کننده اظهار داشت: «با کی دارید معامله می‌کنید؟ یکم عقب‌نشینی کنید دیگر! من اگر الان سفت و محکم روی آنتن حرف نزنم، فردا احتمالاً چیزهای دیگری هم خواهید گفت.»

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26627

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: