به گزارش اعتدالیون و به نقل از شرق، وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد: یک پهپاد ایرانی به یک نفتکش حامل دو میلیون بشکه نفت خام در نزدیکی تنگه هرمز حمله کرد.
نیروهای آمریکایی دو پهپاد را که کشتیهای تجاری را هدف قرار داده بودند، سرنگون کردند.