تازه ترین اخبار :
- انتشار دود غلیظ در فردیس کرج/ علت چیست؟
- شلیک به محیطبانان در این منطقه+ جزئیات
- سفر روبیو به سه کشور عربی خلیج فارس
- ونس: به ایرانیها گفتیم وقتی کُریخوانی میکنید، انتظار نداشته باشید ترامپ پاسخ ندهد
- فروش ۶ محصول سواری بهمن موتور+ جزئیات
- مرکز آمار: رشد اقتصادی کشور در سال گذشته بدون نفت به منفی ۳ دهم درصد رسید
- کانون بازنشستگان تامین اجتماعی: پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران با احکام جدید صورت میگیرد/ زمان پرداخت معوقات هنوز مشخص نیست
- سران قوا تمدید خودکار قراردادهای اجاره را تصویب کردند/ سقف افزایش اجارهبها چقدر است؟
- نرخ ارز دلار، طلا و یورو امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵/ ریزش قیمت طلا و سکه
- پزشکیان فردا به اسلامآباد سفر میکند/ دفتر رئیسجمهور: قدردانی از پیگیریهای پاکستان در موضوع میانجیگری میان ایران و آمریکا، از دلایل این سفر است
سرویس خبری اعتیاد

تعطیلی مراکز درمان اعتیاد به دلیل کمبود شربت تریاک؛ وفور در بازار آزاد/ افزایش ۳۰ درصدی قیمت موادمخدر از دی ماه ۱۴۰۴
یک پژوهشگر اعتیاد میگوید: شربت تریاک در مراکز درمان خیلی خیلی کم شده و سهمیهها تا ۸۰ درصد پایین آمده ولی این شربت در بازار آزاد و با قیمتهای بالا موجود است و این نشان میدهد که از یک جایی نشت میکند.

کروکی مسیر نشت «شربت تریاک»؛ همزمانی معمای کمبود دارو برای بیماران و وفور آن در بازار
رئیس کانون پزشکان درمانگر اعتیاد کشور در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر نشت شربت تریاک از مراکز درمان اعتیاد، ضمن رد این ادعا گفت: چگونه ممکن است در حالی که مراکز درمان اعتیاد از آبان ماه تاکنون با کمبود جدی دارو مواجهاند و بسیاری از آنها هیچ سهمیهای از شربت تنتور تریاک دریافت نکردهاند، همین دارو با برچسب «برای صادرات» بهوفور در بازار آزاد عرضه شود؟.
پربحث ترین
تصویر روز:
قبلی
بعدی