سرلشکر عبداللهی، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا: آمادگی کامل خود را برای همکاری در مسیر استقرار عدالت و تقویت امنیت پایدار ایران، اعلام می‌کنیم

سرلشکر عبداللهی، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا: آمادگی کامل خود را برای همکاری در مسیر استقرار عدالت و تقویت امنیت پایدار ایران، اعلام می‌کنیم

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه تصریح کرد: قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء و مجموعه نیروهای مسلح، آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری، هماهنگی و پشتیبانی لازم در مسیر استقرار عدالت، صیانت از حقوق ملت، مقابله با تهدیدات و مفاسد سازمان‌یافته و تقویت اقتدار و امنیت پایدار ایران اعلام می‌کنند.

به گزازش اعتدالیون و به نقل از انتخاب، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه تصریح کرد: قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء و مجموعه نیروهای مسلح، آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری، هماهنگی و پشتیبانی لازم در مسیر استقرار عدالت، صیانت از حقوق ملت، مقابله با تهدیدات و مفاسد سازمان‌یافته و تقویت اقتدار و امنیت پایدار ایران اعلام می‌کنند.

متن پیام سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) به حجت‌الاسلام آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه به شرح زیر است:

«قوه قضائیه در منظومه حکمرانی اسلامی پرچمدار احقاق حق گسترش عدالت صیانت از امنیت حقوقی جامعه و پاسداری از سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء و مجموعه نیروهای مسلح، آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری، هماهنگی و پشتیبانی لازم در مسیر استقرار عدالت، صیانت از حقوق ملت، مقابله با تهدیدات و مفاسد سازمان‌یافته و تقویت اقتدار و امنیت پایدار ایران اعلام می‌کنند.»

لینک کوتاه خبر:

https://etedalioun.ir/?p=26588

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: